Forum sportowe, dyskusyjne - Sport Twoją Pasją Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Polecane strony:


Poprzedni temat «» Następny temat
Trening ramion - Triceps
Autor Wiadomość
impresja 


Dołączyła: 21 Maj 2010
Posty: 37
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2010-07-07, 15:36   Trening ramion - Triceps

W tym wątku skupimy się jedynie na treningu ramion, a konkretnie tricepsu. Tą część łatwo zaniedbać,a wtedy wystarczy kilka miesięcy bez ćwiczeń i już mamy zwisającą galaretę :-( .

Podane przez mnie ćwiczenia wykonuje się 2 razy w tygodniu, obciążeniem mogą być hantelki, ale wystarczą zwykłe butelki z wodą.
W każdym ćwiczeniu trzeba pamiętać o prostych plecach i spiętych mięściach brzucha!!!

Ćwiczenia zostały zapożyczone m.in. z magazynu Fitness z 2006 roku.

1. ROZCIĄGANIE TRICEPSA
Stań prosto, unieś jedno ramię ponad głową i zegnij łokieć w taki sposób, że ręka znajdzie się za głową.
Drugą ręką chwyć łokieć, zrób wydech i delikatnie pociągnij łokieć za głowę, aż poczujesz rozciąganie.
Zmień ramiona i powtórz rozciąganie drugiego tricepsu.

2. POMPKI NA PORĘCZACH / ŁÓZKU/ KRZEŚLE
Usiądź na krześle, łóżku, stepie, nogi lekko ugiete, stopy płasko na podłodze. Oprzyj wnętrze dłoni na poręczy. Wolno wykonaj ruch, tak jakbyś ześlizgiwała się z krzesła, uginając ręce w łokciach. Wolno wróć do pozycji wyjściowej – wyprostowanych ramion- bez siadania.

3. TRICEPS PUSH-UP
Połóż się na lewej stronie, nogi złączone, lekkko ugięte. Lewa ręka ma leżeć na prawym biodrze, a prawa oparta o podłogę (na wprost lewego ramienia). Wspierając się na prawej ręce prostuj ją w łokciu unosząc do góry ciało. Po wykonaniu ruchu bardzo wolno wracaj do pozycji wyjściowej, tylko że bez dotykania ciałem podłogi.

4. JASKÓŁKA
Weź do ręki hantelki. Przyjmij wyprostowaną pozycję i stań w lekkim rozkroku. Pochyl się do przodu tak, aby tułów był równoległy do podłoża. Lewą nogę podnieś do góry, jednocześnie uginając w łokciu prawe ramię pod kątem prostym.

5. PODNOSZENIE HANTELEK
Stań w lekkim rozkroku, hantelki trzymając w dłoniach skierowanych do siebie. Wykonaj ruch podnosząc lewą sztangielkę do góry (bez skręcania w stawie łokciowym), opuszczając lewe ramię w tym samym czasie wykonujemy podobny ruch prawą ręką.

Mam nadzieję, że mój zestaw okaże się przydatny, pozdrawiam :-) .
 
 
torbaborba 


Wiek: 38
Dołączyła: 21 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-07, 16:25   

Dzięki za ten wątek :mrgreen:

Czas popracować nad swoimi hot wings'ami
 
 
maruda 

Pomogła: 1 raz
Wiek: 60
Dołączyła: 07 Lip 2010
Posty: 30
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-07, 16:44   

Mam pytanie - czy powyższe ćwiczenia są w stanie pomóc kobiecie około 50-tki???
Przyznam szczerze, że moje ramiona nie są już pierwszej gładkości :oops: i wyglądają... wstyd się przyznać - tragicznie (wspomniana galaretka). Proszę o odpowiedź czy powyższy trening daje szanse na powrót do normalnego wyglądu czy już nigdy nie osiągnę dawnej, młodzieńczej gładkości i jędrności?
 
 
PszczółkaMaja 


Dołączyła: 21 Maj 2010
Posty: 27
Skąd: z ula
Wysłany: 2010-07-08, 13:13   

które mięśnie to biceps, a które triceps? :oops:
 
 
xyz 


Dołączyła: 21 Maj 2010
Posty: 65
Skąd: polska
Wysłany: 2010-07-08, 13:22   

bicepsy to te mięśnie "na górze", a tricepsy to te "na dole" zwisające ;-)

triceps.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 43,58 KB

 
 
torbaborba 


Wiek: 38
Dołączyła: 21 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-13, 15:41   

maruda napisał/a:
Mam pytanie - czy powyższe ćwiczenia są w stanie pomóc kobiecie około 50-tki???
Przyznam szczerze, że moje ramiona nie są już pierwszej gładkości :oops: i wyglądają... wstyd się przyznać - tragicznie (wspomniana galaretka). Proszę o odpowiedź czy powyższy trening daje szanse na powrót do normalnego wyglądu czy już nigdy nie osiągnę dawnej, młodzieńczej gładkości i jędrności?


Zawsze jest czas na ćwiczenia. Jeśli tylko masz chęci do pracy nad sylwetką to nigdy nie jest za późno. Najlepiej kup sobie hantelki i codzienne wykonuj nimi proste ćwiczenia. Dla lepszego efektu możesz na noc stosować jeszcze jakiś krem ujędrniający, co poprawi elastyczność skóry.

Życzę powodzenia! :-)
 
 
maruda 

Pomogła: 1 raz
Wiek: 60
Dołączyła: 07 Lip 2010
Posty: 30
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-14, 15:05   

Dziewczyny dzięki za mobilizację!!! :-) Kupiłam hantelki i od dziś zaczynam regularny trening! Trzymajcie za mnie! buźki!
 
 
jupek 


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Cze 2010
Posty: 37
Skąd: kraków
Wysłany: 2010-08-02, 16:47   

dobrym pomocnym sprzętem jest także ósemka czy inaczej depander:) ćwiczy sie mięśnie tricepsa bicepsa i piersi! :)
 
 
torbaborba 


Wiek: 38
Dołączyła: 21 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-03, 13:49   

jupek napisał/a:
dobrym pomocnym sprzętem jest także ósemka czy inaczej depander:) ćwiczy sie mięśnie tricepsa bicepsa i piersi! :)


Ja jakoś nie mogę się przekonać do agrafki (ósemki), jestem zdecydowaną zwolenniczką hantelków i obciążeń. W internecie można je kupić już nawet od kilkunastu złotych.
 
 
Ann 


Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 02 Cze 2010
Posty: 108
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2010-08-04, 16:43   

a ja lubie ósemkę bo można ja także wykorzystac do ćwiczen ud i nóg :) a hantelek juz nie:) wiec kupuje sie jedno urzadzenie a działa na kilka partii ciała:) :lol:
_________________
:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



 Asport.pl - Sklep ze sprzętem sportowym   SportFakty.pl - Aktualności sportowe   Kluby-sportowe.com.pl - baza polskich klubów sportowych   Nasi pozostali partnerzy
Trening w domowych warunkach - Trening ramion - Triceps

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant - Statystyki wizyt
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies stron grupy WEB-COM.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.